Przyjmowanie zgłoszeń / pomysłów do projektu budżetu Dzielnicy Wyspa Sobieszewska na 2023 rok.
Rada Dzielnicy Wyspa Sobieszewska rozpoczyna przyjmowanie propozycji zadań do budżetu Dzielnicy Wyspa Sobieszewska na 2023 r.
Zgodnie z Statutem Dzielnicy Wyspa Sobieszewska zgłaszane inicjatywy muszą:
1. dotyczyć wyłącznie wspierania lokalnych inicjatyw i organizowania wydarzeń z zakresu: poprawy bezpieczeństwa i porządku publicznego, poprawy jakości życia mieszkańców, kultury, edukacji, rekreacji, integracji mieszkańców, ochrony zdrowia, utrzymania i rozwoju infrastruktury, realizacji drobnych inwestycji. i rozwoju infrastruktury, drobnych inwestycji oraz pokrycia kosztów konsultacji społecznych przeprowadzanych na wniosek Rady Dzielnicy Wyspa Sobieszewska.
2. zostać zrealizowane w cyklu jednorocznym, czyli do końca 2023 roku.
3. dotyczyć zadania realizowanego na terenach należących do miasta Gdańska lub Skarbu Państwa.
Jak zgłosić pomysł/propozycję?
1. mailowo na adres: wyspasobieszewska@radadzielnicy.gdansk.pl
2. listownie na adres: Rada Dzielnicy Wyspa Sobieszewska , kod 80-680 Gdańsk, ul. Turystyczna 3
3. podczas dyżurów radnych w siedzibie Dzielnicy lub osobiście radnemu, po umówieniu się z radnym na przykład po kontakcie telefonicznym.
Uwaga:
1. Na wnioski czekamy w okresie od 22 listopada 2022 do 4 grudnia 2022 roku.
2. Po podanym wyżej terminie Zarząd Dzielnicy Wyspa Sobieszewska i komisje Rady Dzielnicy przystąpią do przygotowania projektu uchwały budżetowej na 2023, która Rada Dzielnicy podejmie uchwałę w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych w sprawie proponowanej uchwały budżetowej.
3. druki wniosku o sfinansowanie w załączniku. Wniosek-druk o sfinansowanie.
W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny z Przewodniczącym Zarządu Dzielnicy Wyspa Sobieszewska, Władysławem Sidorko (kom.505 226 445).
Przewodniczący Przewodniczący
Zarządu Dzielnicy Wyspa Sobieszewska Rady Dzielnica Wyspa Sobieszewska
Władysław Sidorko Jerzy Petryczko