Zbieranie propozycji zadań do budżetu Dzielnicy Wyspa Sobieszewska na 2024r.
Rada Dzielnicy Wyspa Sobieszewska zwraca się do mieszkańców Dzielnicy Wyspa Sobieszewska o przedstawienie propozycji zadań do budżetu Dzielnicy Wyspa Sobieszewska na rok 2024, w terminie od 27 listopada 2023 roku do 15 grudnia 2023 roku.
Propozycje należy składać na poprawnie wypełnionym i podpisanym formularzu zgłoszeniowym, opublikowanym na stronie internetowej Rady Dzielnicy Wyspa Sobieszewska radadzielnicy.pl Wniosek można składać w formie pisemnej lub elektronicznej na oficjalny adres poczty elektronicznej Rady Dzielnicy Wyspa Sobieszewska (e-mail: wyspasobieszewska@radadzielnicy.gdansk.pl.
Wraz z wnioskiem należy złożyć podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z Zasadami Promowania i Rozliczania Wydarzeń oraz Inwestycji z Budżetu Dzielnicy Wyspa Sobieszewska, które są opublikowane na stronie internetowej Rady Dzielnicy Wyspa Sobieszewska. Zasady Promowania i Rozliczania Wydarzeń oraz Inwestycji z Budżetu Dzielnicy Wyspa Sobieszewska stanowią Załącznik nr 1 do niniejszej Uchwały.
Ogłoszenie o konsultacjach zostanie zamieszczone na stronie internetowej Rady Dzielnicy Wyspa Sobieszewska i na portalu społecznościowym Facebook.
W załącznikach Protokół z Sesji oraz Uchwała wraz załącznikiem
Protokół z XLIX sesji RDWS 14.11.2023
Uchwała XLIX.62 RDWS 14.11.2023